رسیدگی به شکایت
به سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان فضایی ایران خوش آمدید

با سلام و احترام

سامانه الکترونیکی پاسخگویی به شکایات و اعلامات دفتر مدیریت عملکرد سازمان فضایی ایران در اجرای ماده 25 قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد به منظور دریافت و رسیدگی به نظرات، انتقادات و شکایات هموطنان و همکاران گرامی جهت ارزیابی و بهبود عملکرد سازمان، پیشگیری از فساد اداری، شفافیت و ضابطه مداری و حرکت در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد گردیده است.
رویه ثبت و رسیدگی به شکایات در این سامانه به گونه ای است که چنانچه خواهان رسیدگی برای احقاق حق خود بوده و یا به عنوان یک هم وطن آگاه با حسن مسئولیت اجتماعی از سوء جریان اداری نظیر تضییع اموال عمومی و دولتی، وجود فساد و جرم و یا دیگر تخلفات اداری اطلاعاتی دارید، میتوانید شکایت و یا اطلاعات خود را با توجه و رعایت نکات زیر به این سامانه ارسال نمائید تا وفق مقررات به آن رسیدگی شود. پس از وارد کردن متن شکایت خود و دیگر اطلاعات مورد نیاز در سامانه، از سوی سیستم یک شماره پیگیری برای شما صادر میشود که به وسیله آن میتوانید پس از رسیدگی از طریق همین سامانه پاسخ لازم را دریافت نمایید.

ضمنا دریافت شکایات و اعلامات علاوه بر این سامانه از طریق مراجعه حضوری به دفتر مدیریت عملکرد سازمان به
نشانی ذیل، مکاتبه، دورنگار22029756 و تماس با شماره تلفن22029757 نیز امکان پذیر است.

آدرس: تهران بلوار آفریقا، بالاتر از اسفندیاری، خیابان سایه، پلاک 34 کدپستی: 1967734114

لطفا پیش از تنظیم و ارسال شکایت خود به نکات زیر توجه فرمائید:

1- در صورتی که قبلا شکایت خود را به روش دیگری ارسال نموده اید و پرونده شما در حال رسیدگی است، از ارسال مجدد شکایت خودداری نمائید.
2- به شکایت‌هایی که دارای اطلاعات ناقص و یا نادرست بوده و یا مشخصات شاکی ناقص و یا هویت وی احراز نشود، رسیدگی نخواهد شد.
3- تکمیل اطلاعات ستاره دار الزامی است.
4- شکایت باید همراه با دلایل و مستندات قابل اثبات باشد.
5- مسئولیت قانونی مطالب اظهار شده بر عهده شاکی خواهد بود.
6- درج مشخصات برای اطلاع رسانی پیرامون سوء جریان الزامی نمی‌باشد.

دفتر مدیریت عملکرد سازمان فضایی ایران
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


Powered By Sigma ITID.